بانکداری

صدور غیرحضوری کارت‌های بانک سامان

بانک سامان با راه‌اندازی سرویس جدیدی امکان صدور مجدد کارت‌بانکی را بدون مراجعه به شعبه ایجاد کرد. با توجه به تشدید گسترش ویروس کرونا و لزوم رعایت و استفاده از پروتکل‌های بهداشتی و کاهش ترددهای غیرضروری، بانک سامان با راه‌اندازی این سرویس جدید در بستر اپلیکیشن موبایلت، این امکان را فراهم کرده تا مشتریان بدون مراجعه به شعب این بانک، کارت‌ بانکی خود را تعویض نمایند.
علاقه‌مندان به وسیله استفاده از این سرویس می‌‎توانند تقاضای تعویض کارت‌های بانکی خود را از طریق اپلیکیشن موبایلت ثبت کرده و بواسطه پست در سراسر کشور دریافت نمایند. مشتریان این بانک پس از دریافت کارت خود امکان فعال‌سازی و تعیین رمز اول کارت را در موبایلت خواهند داشت.
برای دریافت این خدمات می‌توانید در اپلیکیشن موبایلت در قسمت کارت و سپرده را انتخاب و با لمس گزینه سه‌نقطه (…) درخواست صدور مجدد کارت‌بانکی را انتخاب نماید.

این مطلب هم شاید برای شما جالب باشه  تمدید تسهیلات بدون سپرده خرید مسکن تا آخر تیرماه 1400

مشتریان در صورت نیاز به بهره‌گیری از راهنمایی‌ها در خصوص این خدمت می‌توانند با مرکز بانک سامان ارتباط به شماره 0216422 تماس و یا با نشان آدرس ایمیل جهت جلوگیری از ربات‌های هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارتباط برقرار کنند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا