مد و فشن

رنگ سال 1402

رنگ سال 2023 و 1402، رنگ قرمز پرشین Viva Magenta با فرمول کد رنگی Pantone 18-1750 است. این رنگ، قرمز آتشین مایل به زرشکی است که الهام گرفته شده از رنگ قرمز خاک خلیج فارس می‌باشد.

رنگ ویوا مجنتا با نشاط و شادی قوی آمیخته شده و یکی از بهترین رنگ ها برای طراحی لباس محسوب میشود. کد رنگ های ویوا مجنتا عبارتند از:

  • Viva Magenta Color Values
  • Pantone: PANTONE 18-1750 TPG Viva Magenta
  • RGB: 190, 52, 85
  • HEX/HTML: #BE3455

به خاطر شادی و پویایی که این رنگ دارد به ما انگیزه لازم برای مقابله با رویدادهای مخرب طولانی مدت را ارائه می‌دهد. سایه قرمزی که در این رنگ وجود دارد نشان دهنده رنگ های اصلی طبیعت بوده که بیانگر سیگنال جدیدی از قدرت عصر است.

این مطلب هم شاید برای شما جالب باشه  بررسی اوت کوتور

Viva Magenta هیچگونه طول موجی ندارد و یک تعادلی میان رنگ های گرم و سرد ایجاد کرده است. این رنگ از ترکیب دو رنگ اصلی ایجاد شده و بر این اساس نه رنگ ارگانیک است و نه مصنوعی.

روانشناسی رنگ Viva Magenta

رنگ ویوا مجنتا به خوبی حس های شجاعت، نترسی، شور زندگی، روحیه سرکش، قدرت و نیرو را به افراد منتقل می‌کند. این رنگ فعال، پویا، تپنده و حاوی ابراز وجود بدون محدودیت است که شور و نشاط موجود در آن به نوعی جشنی شاد و خوش بینانه را ترویج می‌کند و روایتی جدید را بازگو می‌نماید.

سایه قوی قرمز در این رنگ به قدرت و نیرومندی مورد نیاز برای هموار کردن راه برای آینده‌ای امیدوارکننده‌تر اشاره دارد.

این مطلب هم شاید برای شما جالب باشه  نکات چرخه رنگ ایتن

نحوه استفاده از رنگ قرمز پرشین

رنگ های قرمز جزء رنگ های قوی هستند که به خوبی نشاط و هیجان را منتقل میکنند. رنگ قرمز پرشین، رنگی میان قرمز روشن و زرشکی است که توانسته جسارت را با احساس سرگرمی متعادل نماید.

هر ساله زمانی که رنگ سال معرفی می‌شود، تمام افرادی سعی میکنند به نحوی از رنگ معرفی شده استفاده نمایند. این رنگ ها بعد از اعلام نهایی در تمام دنیا فراگیر شده و در یک پالت متعادل به همراه یک سری هارمونی رنگ بکار گرفته می‌شود.

استفاده کردن از رنگ قرمز پرشین در استایل

اگر میخواهید بواسطه استایلتان، احساس قدرت نمایید، رنگ قرمز پرشین را به عنوان یک لباس کامل بپوشید. اما درصورتی که تصمیم دارید شور و هیجان در پوششتان کمتر باشد، میتوانید از قرمز پرشین Viva Magenta رنگ سال 2023 و 1402 در اکسسوری خود بکار بگیرید. ترکیب این رنگ با خاکستری کم رنگ، آبی یا پاستلی می‌تواند استایل شیکی را به شما ببخشد.

این مطلب هم شاید برای شما جالب باشه  رنگ شناسی در عکاسی

ویوا مجنتا ترکیبی از رنگ های قرمز و سرد است، نوعی تعادل ایجاد کرده که برای بدن خیلی خشن نیست. در عوض یک عنصر سرگرم کننده بوده که جشن و شادی را به ارمغان می‌آورد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا