معرفی کسب و کار

شروع یک کسب و کار و ثبت آن تا برندینگ

شروع یک کسب و کار

اگر می خواهید کسب و کاری برای خودتان راه اندازی کنید و یا اگر می خواهید در آینده به اهداف شغلی خود برسید باید با یک سری از اصول اولیه راه اندازی کسب و کار را فرا بگیرید و با یکسری مفهوم اولیه آشنا شوید

 

 شروع یک کسب و کار

ثبت برند کسب و کار خود

برند مجموعه ای از ارتباطات حسی و عملکردی  میان فروشنده و مشتری می باشد، برند توقع مشتری در ارائه خدمات از محصول را شکل می دهد.

برند ها محصول نیستند در واقع حسی هستند که مشتری برای آن هزینه پرداخت میکند تا از محصولات آن برند استفاده نماید.

یک برند به شما این قدرت را می دهد که آن را از سایر رقبا در بازار متمایز کرده و انتخاب کنید و حس اطمینان در نحوه ارائه خدمات یا عملکرد محصول را به شما می دهد.

ثبت برند ، نام یا عنوانی که تاجر تحت آن نام به تجارت مشغول است نام تجاری محسوب می شود. نام تجاری چنانچه مطابق قانون به ثبت برسد حمایت قانونی می شود

ثبت برند مطابق ماده ۵۷۶ قانون تجارت اختیاری بوده و پس از ثبت هیچ شخصی نمی تواند از آن استفاده نماید. نام تجاری قابل انتقال بوده و به وراثت نیز می رسد. مدت اعتبار نام تجاری ۱۰ سال می باشد.

 

 ثبت شرکت و برند ماهان

 

ثبت شرکت و مدت زمان آن

ثبت شرکت ، برای سهامداران و مدیران شرکت ، ثبت شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است چون اشخاص از حقیقی به حقوقی تبدیل میشوند و امروزه مسلما شرکتهایی که دارنده اعتبار حقوقی و قانونی باشند ، جایگاه درخور میباشند. به همین دلیل شرکتهایی که به ثبت میرسند و شماره ثبت دریافت میکنند معتبر تر و برای مشتریان ارزشمند تر میباشد.

طبق قانون تجارت سرمایه اولیه شرکت ها نمیتواند ار ۱۰۰۰۰۰۰ ريال کمتر باشد اعضای شرکت هم نباید از ۲ نفر کمتر باشند .

زمان و هزینه ، تعرقه و قیمت ثبت شرکت

زمان و هزینه ثبت شرکت باید مواردی را رعایت کرد ، الزامی است کلیه مدارک منوط بر ثبت را تکمیل و آماده کنید زیرا در صورتی که در هنگان بررسی کارشناسان اداره ثبت شرکتها در زمان ثبت اظهارنامه ثبت شرکت با نواقص مدارک مشاهده شد زمان خود را از دست می دهید . در نتیجه زمان ثبت شرکت بیشتر متغیر می باشد ولی ۱۵ الی ۳۰ روزکاری باید برای ثبت در نظر نظر گرفت

اگر شما در شهرهای مختلف ایران هستید میتوانید به صورت غیر حضوری کار ثبت را انجام دهید و از خدمات ثبت ماهان استفاده کنید

 

این مطلب هم شاید برای شما جالب باشه  اهمیت تولید محتوا

برندینگ کسب و کار شما

 

برندینگ

شما با معرفی برند خود در دنیای دیجیتال ، ارزش برند خود را بالا میبرد و ارائه خدمات و محصولات را با برند خود در ذهن مشتری تثبیت می کنید

شما از چند طریق میتوانید حضور داشته باشید ، بعد از طراحی سایت شما با داشتن سئو و تبلیغ در گوگل سکو پرتاب خوبی خواهید داشت.

سئو سایت ، خدمات و محصولات شما نقطه هدف است ، مشتری شما به دنبال چیست ؟ او برای رسیدن به شما نیاز خود را جستجو میکند ولی شاید شما به خوبی محصول و خدمات خود را به او معرفی نکرده اید ، داشتن سئو خوب و جزو نتایج ابتدایی بود با کلمات کلیدی که مشتریان شما دنبال آن هستند نقطه هدف است و این جایگاه باید از آن شما باشد.

 

این مطلب هم شاید برای شما جالب باشه  تابلوسازی

تبلیغ در گوگل

گوگل ادز و یا تبلیغ در گوگل و سئو هر دو از اجزای اصلی مارکتینگ موتور جستجو هستند (SEM) و هنگامی که وارد کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ می‌شوید، جزو ارزشمندترین ابزارهای شما هستند. این دو ابزار دارای تفاوت‌ها و شباهت‌هایی هستند و شرایطی وجود دارد که شما باید از آنها با هم و یا جداگانه بسته به اهداف کسب و کار و بازاریابی خود استفاده کنید.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا