معرفی کسب و کار

دستگاه تصفیه آب پاک آب

تصفیه آب به فرآیندی گفته می شود که کیفیت آب برای یک هدف خاص بهبود بخشیده می شود. در این فرایند آلاینده‌ها و اجزای نامطلوب را حذف می‌شوند یا غلظت آنها کاهش می یابند به طوری که آب برای استفاده مورد نظر مناسب می گردد، پس هر دستگاهی که شامل هر نوع فیلتر از انوع فیلتر های آب باشد، یک دستگاه تصفیه آب محسوب می شود. 

امروزه به دلیل رشد جمعیت و افزایش روزافزون آلودگی های مختلف صنعتی و انسانی و نفوذ آن ها به آب و خاک، موجب کاهش کیفیت و بهداشت آب شده که برای سلامت بسیار خطرناک است و می تواند منجر به بروز بیماری های مرگبار شود؛ آب لوله‌کشی شهری علاوه بر تصفیه در تصفیه‌خانه ها همچنان با آلودگی‌های مختلفی همراه است که به دست مصرف‌کننده ها می‌رسد. دلیل وجود این آلودگی‌ها می‌توان ناشی از کامل نبودن فرآیند دستگاه تصفیه آب ، فرسودگی لوله‌های انتقال آب، وجود اشکال در سیستم لوله‌کشی آب شهری و … باشد به همین دلیل لزوم استفاده از دستگاه های تصفیه آب برای عموم مردم امری  الزامی شده است.

تصفیه آب

مقایسه آب معدنی و آب تصفیه شده :

  • تاریخ انقضاء
    آب های معدنی موجود در اروپا و کشور های پیشرفته فقط یک هفته تاریخ مصرف دارند اما آب معدنی های موجود در فروشگاه های ایران تا 6 ماه تاریخ مصرف دارند!!
  • مواد نگهدارنده
    شرکت های تولید کننده آب معدنی برای دوام بیشتر، به ازای هر یک لیتر آب، نیم میلی گرم فلوراید به آب معدنی اضافه می کنند که این ماده ی بدون طعم و بو برای بدن انسان بسیار خطرناک و سرطان زاست. آب خروجی تصفیه شده ی دستگاه بدون مواد نگهدارنده و کاملا مناسب برای بدن می باشد.
  • املاح
    املاح و ترکیبات موجود در آب معدنی بعد از استفاده پی دی پی در بدن رسوب می کنند و موجب بیماری هایی از قبیل سنگ کلیه و .. می گردد. (البته به این نکته باید وجه کرد وجود برخی املاح و مواد معدنی برای بدن ضروری است که از طریق مصرف روزانه تامین گردیده میشود)
  • شرایط نگهداری
    بسته های پلاستیکی آب معدنی در مقابل نور خورشید مواد پلیمری خود را آزاد می کنند و در آب حل می کنند، مواد پلیمری برای سلامت بسیار خطرناک و سرطلان زاست. آب های تصفیه شده هیچ گونه مواد پلیمری ندارند.
  • کمک به طبیعت
    استفاده از بطری های پلاستیکی آب معدنی بطور روزمره و همیشگی برای طبیعت بسیار زیان آور است،به همین دلیل هر فردی باید به اندازه سهم خود در این کره خاکی، نباید از مواد پلاستیکی و یکبار مصرف بیش از حد نرمال استفاده کند.
این مطلب هم شاید برای شما جالب باشه  شروع یک کسب و کار و ثبت آن تا برندینگ
نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا