بدون دسته بندی

قیمت هر شانه تخم مرغ

رضا سالمی با بیان اینکه سالانه ۹۰۰ تا ۹۵۰ هزار تن تخم مرغ در کشور مصرف می‌شود، اضافه کرد، در کشور نه تنها کمبود تخم مرغ بلکه مازاد تولید نیز وجود دارد. همچنین ایشان در ادامه اظهار داشت که صادرات تخم مرغ همه ساله تا هنگامی که بر بازار تخم مرغ داخلی کشور تأثیر نگذارد، برنامه ریزی می‌شود.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران عنوان کرد، به طور میانگین روزانه 2700 تن تخم مرغ در کشور تولید و همچنین بین 2500 الی 2600 تن به مصرف می‌رسد.

در ادامه وی از وجود روزانه 100 تن تخم مرغ مازاد در کشور خبر داد و بیان کرد جمع آوری این مازاد تولید توسط شرکت پشتیبانی امور دام در حال انجام می‌باشد.

رضا سالمی با عنوان اینکه پخش تخم مرغ از هفته قبل در 2 قسمت شروع شده، گفت، قسمتی از این عرضه با همکاری اتحادیه مرکزی مرغداران میهن در تهران و سایر استان‌ها در حال صورت گیری است. همچنین اضافه کرد، قیمت هر کیلو تخم مرغ در درب مرغداری به نرخ ۱۲ هزار تومان، عرضه در مراکز عمده فروشی 12.900 هزارتومان تا 13 هزار تومان و حداکثر قیمت برای مصرف کننده 14.500 هزار تومان است.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران بیان کرد، حداکثر قیمت هر شانه تخم مرغ در میدان‌های میوه و تره‌بار 29 تا 30 هزار تومان و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای 31 هزار تومان می‌باشد.

همچنین وی در ادامه افزود، جدا از این واحدهای صنفی نیز می‌توانند با مراجعه به شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران هر کیلوگرم تخم مرغ را به قیمت مصوب 12.900 هزارتومان تا 13 هزار تومان تهیه و حداکثر به قیمت 14.500 هزار تومان در سطح خرده فروشی عرضه کنند.

این مطلب هم شاید برای شما جالب باشه  مجوز صادرات مواد ضدعفونی کننده با پایه غیرالکلی به امارات
نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا