کسب و کار

ویستا بست

شرکت تولیدی درب و پنجره ویستا بست در سال 1382 توسط اداره ی ثبت شرکت ها به ثبت رسید و در سال 1386 در زمینه تولید پروفیل درب و پنجره upvc آغاز به کار کرد. ویستابست جزء یکی از برند های معروف در صنعت پنجره دوجداره، و از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل درب و پنجره UPVC براساس استانداردهای بین المللی می باشد که تنها با گذشت 3 سال از آغاز فعالیت، به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل UPVC به اشکال سه و پنج محفظه ای در ۵ رنگ لمینیت تبدیل شده است.

ویستا بست  اولین دارنده گواهینامه رال آلمان (RAL GZ716/1) در صنعت پلیمر و تولید پروفیل درب و پنجره در سطح کشور می باشد که با داشتن نمایندگی های فعال، کارآزموده و متعهد در سطح کشور، باعث شده محصول تولیدی خود را به یکی از با کیفیت ترین پروفیل های یو پی وی سی تولید شده در ایران تبدیل کند. 

ماشین آلاتی که ویستابست در خط تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره خود استفاده می کند، از دو کمپانی بزرگ و معتبر دنیا به نام های کراس مافای آلمان( Krauss Maffei ) و گراینر اتریش ( Greiner ) است، که در ابتدا فرایند تولید خود را با ظرفیت 10 هزار تن در قالب تولید پروفیل ویستا بست در مقطع 60 میلیمتر با 3 محفظه با رعایت استانداردهای جهانی و اتحادیه اروپا آغاز نمود. این شرکت با دارا بودن 40 خط، نیاز بازار داخلی در سطح تمامی استان های کشور و نمایندگی های خود را برآورده می نماید.

استاندارد ها و گواهینامه های ویستابست

همان طور که اشاره شد ویستا بست دارنده ی گواهینامه کیفیت از رال آلمان و دریافت کننده تاییدیه کیفیت از SKZ می باشد. لازم بذکر است این گواهینامه یکی از استانداردهای مطرح دنیا در زمینه کنترل کیفی می باشد.

از دیگر موفقیت های این شرکت می توان به دریافت استاندارد تایید صلاحیت آزمایشگاهی(آکرودیته) مطابق با استاندارد ISO/IEC17025 اشاره کرد. براساس این استاندارد، تمامی تست های انجام شده توسط آزمایشگاه ویستابست، مورد تایید اداره های استاندارد و تایید صلاحیت ایران، مراکز تحقیقات ساختمان و اداره گمرکات کشوری می باشد.

فرمالاسیون شرکت ویستابست

ترکیبات استفاده شده در تولید پروفیل درب و پنجره UPVC ویستابست با توجه به شرایط آب و هوایی مناطق مختلف جغرافیایی ایران در نظر گرفته می شود که توسط آزمایشگاه SKZ آلمان (آزمایشگاه مرجع استاندارد RAL آلمان) و شرکت های با تجربه اروپایی آزمایش و تایید شده است. ترکیبات اولیه پس از تخلیه در انبار مجددا آزمایش شده و پس از آن در بخش میکسینگ، با استفاده از ماشین آلات تمام خودکار (رایملت هنشل المان) برای تولید پروفیل ترکیب می شوند.

این شرکت با توجه به افزایش روز افزون نیاز بازار ساختمان به درب و پنجره دوجداره، خط تولیدی خود را از نظر تنوع محصولات، گسترش داده و تنوع پروفیل را به 36 قالب در انواع 3 محفظه ای، 5 محفظه ای و کشویی در 5 رنگ لمینت و سفید تبدیل کرده است.

در حال حاضر ظرفیت تولید کارخانه تولید پروفیل درب و پنجره ویستا بست بالغ بر 17000 تن می باشد که در راستای افزایش تولید و نیاز بازار ساختمان، هماهنگ با ارتقا کیفی ظرفیت تولید 4 برابر خواهد گردید.

این مطلب هم شاید برای شما جالب باشه  بیس پلیت
نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا