بدون دسته بندی

پاوربانک تبلیغاتی

شارژ کردن لوازم الکترونیکی با همه گیر شدن استفاده از این نوع وسایل، بیش از پیش به یک ضرورت تبدیل شده است. امکان دسترسی به پریز برق در هر زمان و مکانی میسر نیست به همین جهت ممکن است در مواقع ضروری نیاز به شارژ مجدد گوشی موبایل یا هرنوع وسایل الکترونیکی دیگر داشته باشید پس داشتن یک پاوربانک یک نیازی تمام نشدنی است. پس اگر قصد تهیه یک هدیه تبلیغاتی را دارید، در نظر داشتن پاوربانک، که وسیله ایی بسیار کاربردی و مفید به نظر می‌آید، گزینه قابل تاملی است.

انواع پاوربانک تبلیغاتی

گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ و این دست ابزارها باتری های به نسبت کوچکتری دارند؛ اما در این دست ابزارها نیاز به شارژ سریع و بدون هدر رفت بیش از سایر ابزارهای دیگر است. پس پاوربانکی برای یک گوشی موبایل مناسب است که حداقل جریان و ولتاژ استاندارد را رعایت کند. همینطور یک خروجی اضافه به جهت شارژ سریع گوشی و تبلت‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند داشته باشد. داشتن نشانگر به روی پاوربانک به جهت نمایش شارژ باقیمانده هم از ویژگی‌های خوب آن به حساب می آید.
برای لپ‌تاپ و الترابوک‌ها این روند کمی متفاوت است. قدرت و کیفیت پاوربانک برای تامین برق مورد نیاز لپ‌تاپ در اولویت است. یک پاوربانک مرغوب لپ‌تاپ، توانایی روشن نگه داشتن دستگاه بدون باتری یا با باتری کاملا خالی شده لپ‌تاپ را دارد. این گونه شارژر های همراه اغلب توانایی یکبار شارژ کامل باتری دستگاه را دارند و از لحاظ ابعاد و وزن کمی بزرگتر و سنگین‌تر خواهند بود.
نمونه پیشرفته‌ تری از پاوربانک‌ها وجود دارد که با استفاده از بردهای تشخیص، به صورت هوشمند، جریان و ولتاژ مورد نیاز را تشخیص داده و آن را تامین می‌کند. این پاوربانک‌ در یک بازه‌ی مشخص از شدت جریان و ولتاژ، قادر به شارژ کردن خواهد بود که به روی جعبه یا بدنه آن قابل مشاهده است.

این مطلب هم شاید برای شما جالب باشه  ثبت شرکت
نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا