بدون دسته بندی

ثبت شرکت

امروزه افراد دارای ایده و تجربه را برآن داشته تا برای توسعه و سازماندهی فعالیت های خود به صورت یک قالب و مجموعه به ایجاد یک شرکت و ثبت آن به صورت قانونی روی بیاورند . از آن جایی که روند ثبت شرکت  یک روند قانونی و حقوقی است و عموم افراد از شرایط قانونی این پروسه نا آگاه اند قطعا بهتر است اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی ثبت شرکت این روند قانونی را با راهنمایی ها و مشاوره های مراکز حقوقی و ثبتی به انجام برسانند.

انواع ثبت شرکت

هر فردی با توجه به نوع فعالیتی که قصد انجامش را در شرکت خود دارد و همچنین اهدافی که برای تاسیس شرکت مدنظر دارد (کوتاه مدت و بلند مدت) می بایست به اصول و قوانین ثبت شرکت  آگاهی داشته باشد.
انتخاب کردن این نوع شرکت ها تنها بسته به نوع فعالیت افراد، نوع آینده نگری، اهداف و تعداد نفرات شرکا دارد. از انواع شرکت ها می توان به شرکت های سهامی خاص ، مسئولیت محدود ، تعاونی ، تضامنی ، سهامی عام ، موسسه غیرتجاری ، تاسیس نمایندگی خارجی و  شرکت دانش بنیان اشاره کرد که شرکت های سهامی خاص و شرکت های مسئولیت محدود از پرطرفدارترین و متداول ترین انواع ثبت شرکت در ایران به حساب می آیند به طوری که بیش از 98% شرکت های ثبت شده در ایران را تشکیل می دهند.

این مطلب هم شاید برای شما جالب باشه  ثابت ماندن قیمت مرغ
نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا