کسب و کار

پنجره وین تک

کارخانجات وین تک که در ایران و سایر کشورهایی نظیر ترکیه، آلمان، روسیه، اکراین، آذربایجان، تونس و هندوستان در حال فعالیت است متعلق به گروه شرکت هایADOPEN ترکیه به مرکزیت آنتالیا می باشد. این شرکت در سال 1956 ابتدا به تولید لاستـیک های مورد نیاز در زیره های کفش شروع به فعالیت کرد. در حال حاضر این شرکت علاوه بر تولید پروفیل UPVC درب و پنجره دوجداره وین تک با ابعاد و مقاطع متنوع از سال 1980 میلادی، به تولید انواع درب های داخلی ساختمان با متریال کامپوزیت (WOOD PVC)، پوشش های سالن های بزرگ صنعتی از جنس UPVC و … نیز می پردازد.

ماشین آلات وین تک

در مجموعه های صنعتی پنجره وین تک با بهره گیری از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود اروپایی و استفاده از دانش فنی و مهارت های نیروی انسانی متخصص، باعث شده این شرکت با داشتن 12 خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان، پروفیل UPVC را با استانداردهای جهانی و با کیفیت تولید کند.

ماشین آلات وین تک بصورت تمام اتوماتیک و از آخرین دست آوردهای تکنولوژی کشور آلمان می باشد. فاز 1 این شرکت با استقرار 12 خط اکسترودر جهت تولید پروفیل UPVC و در نظر گرفتن زیر ساخت های لازم در جهت وسعت بخشیدن به روند تولیدی خود، جهت نصب 30 خط اکسترودر آغاز به کار گردید.

تنوع رنگ پروفیل وین تک

پروفیل پنجره UPVC وینتک اصولا به دلیل ترکیبات مواد اولیه، سفید رنگ می باشند که این سفیدی و شفافیت با توجه به کیفیت و فرمولاسیون مواد اولیه و ترکیبات استفاده شده در هر کارخانه تولید پروفیل UPVC متغیر می باشد، بصورتی که این تفاوت در مقایسه با تولیدات شرکت های مختلف کاملا محسوس می باشد.

در کارخانجات پنجره دوجداره وین تک موجود در ایران سعی شده تا این محصول با حداکثر شفافیت و سفید رنگی ممکن با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی تولید و به بازار درب و پنجره دوجداره عرضه گردد.

همچنین کارخانجات صنعتی پنجره وینتک موجود در ایران در جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخگویی به سلیقه مشتریان و همچنین بر طرف کردن نیاز معماران در طراحی نماهای ساختمان ها، اقدام به تولید درب و پنجره وینتک با پوشش رنگی لمینت Exterior Foil طرح چوب برجسته که از شرکت های معتبر اروپایی از قبیل RENOLIT آلمان تهیه می شوند، کرده است.

در حال حاضر پروفیل های لمینت به رنگ های بلوطی تیره Dark oak ، بلوطی روشن Golden Oak ، کاکائو براون Charcoal Brown و خاکستر Wintech gray موجود است.

کنترل کیفی پروفیل وین تک :

تمامی محصولات درب و پنجره وین تک در طی فرایند تولید و قبل از عرضه به بازار در آزمایشگاه های وینتک تحت تست های مختلف کیفی به شرح زیر قرار می گیرند:

  • تست مقاومت حرارتی تا 150 درجه سانتی کراد
  • تست مقاومت حرارتی تا 40-  درجه سانتی گراد
  • تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ در برابر تابش ماورا بنفش
  • کنترل شفافیت رنگ سطوح پنجره دوجداره وین تک
  • کنترل مقاومت نقطه جوش پروفیل
  • کنترل مقاومت در برابر ضربه در دمای زیر صفر
  • کنترل ابعاد هندسی مقاطع پروفیل
  • کنترل میزان صاف بودن سطح پروفیل
این مطلب هم شاید برای شما جالب باشه  تسمه آهنی
نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا