بدون دسته بندی

ایرپادز پرو

ایرپادز پرو یک مدل متفاوت نسبت به نسل پیشین خود یعنی AirPods و AirPods 2 محسوب می شود؛ اپل در این مدل سعی کرده تمام کاستی های نسل قبل را جبران کند و یک نسخه ارزشمند را به مخاطبان ارائه دهد. یکی از علل استفاده پسوند Pro در نسل جدید ایرپادز، قابلیت لغو نویز بوده که پیش از این در هیچ یک از مدل ایرپادز شاهد آن نبودیم. به نوعی بزرگ‌ترین تغییری که در ایرپادز پرو مشاهده می شود همین ویژگی جذاب است.

ایرپادز پرو

ویژگی های اپل ایرپادز پرو 

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت میان نسل گذشته و نسل جدید ایرپادز پرو، طراحی متفاوت آن است. 

اپل AirPods Pro بازطراحی شده تا اپل ویژگی‌های جدید برای آن در نظر گیرد و بیشتر افراد به تحسین این هدفون بی سیم درون گوش بپردازند. 

با ارگونومی بالایی که در طراحی این هدفون استفاده شده، هنگامی که ایرپادز پرو درون گوش قرار می‌گیرد، هیچ فشاری به گوش وارد نکرده و به سادگی هدفون درون گوش قرار گرفته می شود و در نتیجه افراد هیچ ناراحتی را احساس نخواهند کرد. 

طبق گفته ی اپل AirPods Pro در برابر آب و گردوغبار بسیار مقاوم است و بنابراین هیچ لطمه‌ای به آن وارد نمی‌شود.

میکروفون هدفون ارتقایافته و صدا را با کیفیت بهتری به طرف مقابل ارسال می کند تا صدا شفافی را گوش دهد. یک میکروفون بیرونی در ایرپادز پرو تعبیه شده که به آنالیز صداهای می پردازد و افراد می‌توانند سطح صدا بیرون هدفون را کاهش یا افزایش دهند. درواقع این کاربر است که تعیین می‌کند صدا بیرونی زیاد باشد یا کم.

طبق گفته اپل AirPods Pro در قابلیت لغو نویز بیش از ۲۰۰ بار قابلیت تنظیم خودکار دارد البته اگرچه قابلیت حذف نویز یک ویژگی پرطرفدار بوده اما در برخی مواقع ممکن است آزار دهنده نیز باشد، به همین دلیل اپل یک حالت شفافیت ایجاد کرده است که به کاربران امکان می‌دهد تا همزمان با شنیدن صدای ایرپادز پرو صدای محیط اطراف خود را نیز گوش فرا دهند.

برای فعال کردن حالت شفافیت صدا که حالت لغو نویز را غیرفعال می‌کند، کافیست تنها روی قسمت پایه هدفون ضربه زده تا این هدفون به صورت اتوماتیک حالت نویز را غیرفعال کند. 

ایرپادز پرو برای تجربه بهتر گوش دادن از فناوری EQ Adaptive بهره می‌برد، این سیستم به صورت خودکار فرکانس صدا را کاهش یا افزایش می‌دهد. همچنین یک آمپلی فایر اتوماتیک سطح پویایی صدا هم در نظر گرفته شده تا شاهد مشخصات کامل ایرپادز پرو نسل جدید باشیم. 

با قابلیت‌های بهینه سازی و شخصی سازی فرکانس، عمر باتری ایرپادز پرو نیز بهبود بخشیده می شود.

این مطلب هم شاید برای شما جالب باشه  قیمت هر شانه تخم مرغ
نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا